Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013


  Καλώς ήρθατε στο δικό μου χώρο.






Έχτισα το σπιτάκι μου στη γειτονιά σας και βγήκα στο μπαλκόνι να γνωριστούμε.


Αrt-Jacek Yerka


 Μοίρασα κλειδιά για να μπαινοβγαίνετε όποτε θέλετε και να τα λέμε. 






Ασχολούμαι με τη ζωγραφική από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ,όμως τα πρώτα μου βήματα τα έκανα δίπλα στον ταλαντούχο ζωγράφο Χρήστο Τυρεκίδη. Φοίτησα στο τμήμα εικαστικών της ΧΑΝΘ Θεσσαλονίκης και στο Εργαστήρι Καλών Τεχνών Χρήστου Τυρεκίδη. Πειραματίστηκα με πολλά μέσα , παστέλ , ακουαρέλα ,κάρβουνο, ακρυλικά, αλλά με κέρδισαν περισσότερο οι ελαιογραφίες .



Art-Michael Cheval






Πριν λίγο καιρό άρχισα να μαθαίνω και τον κόσμο της αγιογραφίας δίπλα στην αγιογράφο Ρένα Χριστοδούλου , μία εξαιρετική καλλιτέχνη και άνθρωπο.

Προσθήκη λεζάντας



Ζωγραφική σημαίνει γράφω για τη ζωή, μόνο που η γραφή αυτή αποτυπώνεται με εικόνες ρεαλιστικές η αφηρημένες.



Art-Victor Bregeda 






 Γεμίζω την παλέτα με χρώματα και όλα αποκαλύπτονται, συμβάλουν στη δημιουργία, αποτυπώνονται οι κινήσεις της ψυχής. 


Art-Victor Bregeda 






Πιστεύω ότι η τέχνη ,σε οποιαδήποτε μορφή της, μας ανοίγει τους ορίζοντες είναι ένας τρόπος να αντλούμε δύναμη είναι ένα είδος ψυχοθεραπείας , ενώνει το πραγματικό με το φανταστικό, τη λογική με το όνειρο.

Art-Michael Cheval



 Όλοι οι επισκέπτες μπορούν να παίρνουν τα χρώματα που θέλουν και να βάφουν την ψυχή τους.








 Γιατί η πραγματικότητα έχει το χρώμα που εμείς της δίνουμε……


Art-Роман Величко



2 σχόλια:

  1. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ!!
    ΠΑΙΡΝΩ ΕΝΑ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΝΟΒΓΑΙΝΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!
    ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!


    ΒΓΑΛΕ ΤΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ, ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στον καινούργιο μου χώρο.
      Τις φωτογραφίες τις έβαλα ξανά.Κάποια ρύθμιση έκανα και σβήστηκαν.Τώρα στην αρχή θα βλέπετε πολλά τέτοια.

      Διαγραφή